Care Protocol

Αγαπητοί επισκέπτες, συνεργάτες και φίλοι,
Η νέα κατάσταση που δημιουργείται με την εξάπλωση του COVID-19 μας αναγκάζει να λάβουμε πρόσθετα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας.

Για την Ξενοδοχεία Χάλαρης Α.Ε. αποτελεί απόλυτη προτεραιότητα η προάσπιση της δημόσιας υγείας αλλά κυρίως των επισκεπτών και των εργαζομένων στα καταλύματα της εταιρείας μας. Πάντοτε εργαζόμασταν και θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε σκληρά, για να μπορέσουμε να σας παρέχουμε ένα καθαρό και ασφαλές περιβάλλον διαμονής για τις διακοπές σας.

Για το λόγο αυτό δημιουργήσαμε αυτή την ενότητα με αναλυτικές πληροφορίες και τον τρόπο λειτουργείας μας για στην COVID-19 εποχή η οποία θα ανανεώνεται ανάλογα με τα νέα δεδομένα. Η ανάγκη για ταξίδι είτε για εργασία, είτε για αναψυχή δεν θα σταματήσει ποτέ…

ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Σύμφωνα με τις οδηγίες του Ε.Ο.Δ.Υ. λαμβάνουμε νέα προληπτικά μέτρα για την όσο το δυνατόν καλύτερη θωράκισή μας απέναντί στον νέο κορωνοϊό.

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ

Περιορίζουμε τον συνωστισμό στο χώρο της υποδοχής και στους κοινόχρηστους χώρους, παροτρύνοντας τους επισκέπτες να μας ενημερώσουν για την ακριβή ώρα άφιξης, ώστε το δωμάτιο να είναι έτοιμο να τους υποδεχτεί.

Σε όλους τους χώρους διατίθενται απολυμαντικά υγρά ενθαρρύνοντάς τη χρήση τους πριν την είσοδο στο ξενοδοχείο καθώς και απολυμαντικά μαντηλάκια στα δωμάτια. Το προσωπικό και οι επισκέπτες πρέπει να θερμομετρούνται εξ αποστάσεως με θερμόμετρο ανέπαφης μέτρησης μετώπου, στο χώρο της υποδοχής.

Επισκέπτες εκτός των ενοίκων του ξενοδοχείου δεν επιτρέπονται.

ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΡΟΦΟΚΟΜΙΑ

Για την ασφάλεια όλων μας, όλα τα δωμάτια και οι χώροι του ξενοδοχείου καθαρίζονται και απολυμαίνονται διεξοδικά. Τα δωμάτια αερίζονται και παραμένουν άδεια για τουλάχιστον 24 ώρες πριν φιλοξενήσουν τον επόμενο επισκέπτη. Επίσης θα γίνεται καθημερινά έλεγχος του δωματίου και συλλογή των απορριμμάτων, ενώ πετσέτες και σεντόνια θα αλλάζονται ανά 3 ημέρες, το οποίο μπορεί να αλλάξει κατόπιν αιτήματος.
Εντός του ξενοδοχείου λειτουργούν πλυντήρια-στεγνωτήρια-σιδερωτήρια με σκοπό την αποφυγή επαφών εκτός ξενοδοχείου.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΚΥΡΩΣΗΣ

Κατανοώντας την αβεβαιότητα και την δυσκολία μακροπρόθεσμου προγραμματισμού, αναπροσαρμόσαμε την πολιτική των κρατήσεων προσφέροντας μεγαλύτερη ευελιξία. Αναλυτικότερα προσφέρουμε δωρεάν ακύρωση και επιστροφή προκαταβολής για κρατήσεις έως 15 ημέρες πριν από την άφιξη καθώς επίσης δυνατότητα μεταβολής ημερομηνιών. Σε κάθε περίπτωση ενθαρρύνουμε τη μεταβολή της κράτησής σας για μελλοντική ημερομηνία πιστεύοντας πως η παρούσα κρίση θα περάσει.

ΠΡΩΙΝΟ

Αναστέλλουμε την λειτουργεία του πρωινού μπουφέ και του Roof Garden τις απογευματινές ώρες.

Το πρωινό θα σερβίρεται ατομικά με έξτρα χρέωση μετά από επιλογή 4 διαφορετικών μενού, στην αίθουσα το πρωινού είτε στην βεράντα κατά τους καλοκαιρινούς μήνες.

Για λόγους συνωστισμού των ενοίκων απαιτείται κράτηση εκ των προτέρων.